Değerli öğrencilerimiz,

  1. Öğrenci işlerinin ders kayıt işlemleri bitmiş olup, sistem sayfanıza giriş yapabilirsiniz. 
  2. Derslerin işleneceği sisteme giriş için Kullanıcı Kodu olarak "öğrenci numaranız", Parola olarak "T.C. Kimlik Numaranız" ayarlanmıştır. 
  3. Sisteme Giriş için http://uzem.amasya.edu.tr web sayfamızda yer alan “Sisteme Giriş” menüsünden bölümünüzün bulunduğu alandaki “Giriş” butonuna tıklayarak veya www.myenocta.com/amasya adresinden giriş yapabilirsiniz.
  4. Sisteme giriş yapamayan öğrenciler mesai saatleri içinde merkezimizi arayarak parola sıfırlama işlemi yaptırabilirler. Tel: 0 358 252 62 35 dahili 5504 / 5511
  5. Canlı derslere katılım, ders içeriklerine erişim, sınavlar, ödevler vb. tüm bilgileri sistem kullanım kılavuzumuzdan edinebilirsiniz. Kılavuz için tıklayınız…
  6. Sanal Sınıf Oturum(canlı ders)  Takvimine sistem sayfanızın "İletişim" menüsü, "Sanal Sınıf(Sohbet)" menüsünde yer alan "Sanal Sınıf Adresi" satırında yer alan "Tıklayınız"  linkinden ulaşabilirsiniz.
  7. E-mail adresiniz, cep telefonu gibi bilgilerinizi "Ayarlar" menüsünden "Kişisel Bilgiler" sayfasından kontrol ederek güncelleyebilirsiniz.
  8. Ders kaydı, öğrenci belgesi, kimlik kartları vb. konularla ilgili okulunuz öğrenci işleri ile mesai saatleri içinde irtibata geçebilirsiniz. İletişim bilgileri için tıklayınız...
  9. Uzaktan Eğitim Yönetim Sistemiyle ilgili teknik konular hakkında soru ve bilgilendirme için merkezimizi mesai saatleri içinde arayabilirsiniz veya uzem@amasya.edu.tr mail adresine mail atabilirsiniz.